Tuesday, April 05, 2011

Rensa ut te

Jag har för mycket te hemma.
Eller det är en sanning med modifikation. Jag har för mycket te som vi inte dricker hemma.

Jag skojar inte, vi har två fulla hyllor med olika sorters te. Och det kan bero på att jag är inne i en earl grey period just nu, men vi rör knappt många av teerna. De får bara stå.
Så jag funderar lite på att rensa ut bland dem. Slänga de som tappat smak och kanske hitta nya hem åt resten. Får prata med Sara om det, hon håller gärna kvar teerna även om vi inte dricker dem.

Så min fråga till er läsare är, om jag skulle peta ut teer här på bloggen, är det någon som skulle vilja ha dem?

3 comments:

Anonymous said...

Det beror förstås på vilka teer det är... men ge mig gärna en lista så anmäler jag eventuellt intresse :)

Kasper said...

Det är blandat krafs, mesta är svart billigt dussinte.

Jag tänker att när jag lyckats få Sara att tänka sig att skiljas från teerna så lägger jag upp en lista här.

Pucko said...

Jag vill ha te! Typ nåt spejsat! :D