Thursday, April 16, 2009

Get to exited and your head will blow off

Jag är otroligt exalterad just nu.
För den som har missat det så deltog jag i en utbildning för Colour of Love (säkrare sex tjohejs i RFSL, RFSU och RFSL Ungdoms regi) som samordnare och utbildare.
Den här sommaren ska jag få leka på Siesta festivalen i hässleholm och nu blev det precis bestämt att jag får leka på Peace and Love i Borlänge med.

Tänker att det är hur jävla coolt som helst att faktiskt få åka på festival, göra bra saker, utbilda folk, lyssna på musik och få betalt för det. Samtidigt. Sug på den.
När jag tänker efter så var det faktiskt så jag träffade Sara oxå, på Hultsfred 07. Vilket i sig är rätt galet.

Ska bli spännande att få utveckla mina ledarskills oxå.

Mest exalterad är jag nog ändå över Star Trek filmen.
Bara så att ni vet

No comments: